Experts over Klantgerichtheid: Rijn Vogelaar, Superpromoter

In de derde aflevering van de podcast serie “Experts over Klantgerichtheid” spreek ik met Rijn Vogelaar. Rijn is oprichter auteur de boeken de Superpromoter en de Enthousiasme Trilogie en oprichter van de Superpromoter Academy. Het specialisme van Rijn is enthousiasme. Enthousiasme bij je klanten, bij je medewerkers, bij jezelf.

In deze aflevering bespreken we o.a.:

– Waarom enthousiasme ontzettend belangrijk is voor organisaties;

– Waarom we moeten stoppen met sturen op problemen;

– Hoe jij jouw Superpromoters kan vinden;

– Wat Superpromoters voor jou kunnen doen;

– Hoe Rijn betrokken was bij het allereerste begin van NPS in Nederland.

 

Luister mijn gesprek met Rijn Vogelaar het interview hieronder:

Kom naar de Nationale Klantendag!

De Nationale Klantendag is een evenement dat in het teken staan van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Vier top sprekers delen het podium.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons