- Home
- Six Star Service try-out
Six Star Service try-out
Na het succes van de Six Star Service Game en vele live inspiratiesessies en workshops, is het nu tijd voor de volgende stap. Veel organisaties hebben de behoefte om de volgende stap naar een betere klantbeleving te maken, om positieve herinneringen te creëren bij hun klanten. Want alleen dan geef je klanten iets om voor terug te komen en om over te praten.
Organisaties en teams hebben ook weer behoefte om live met elkaar aan de slag te gaan, te lachen en te leren. De vraag naar live trainingen op locatie is dan ook groot. Hét moment voor Sydney Brouwer om de Six Star Service methode aan te bieden in een nieuwe één-daagse training, speciaal gericht op medewerkers met veel klantcontact.
Vier eigenschappen voor Six Star Service
In deze één-daagse training leren deelnemers de fundamenten van de Six Star Service methode:
* Hoe vormen herinneringen zich? * Waarom is dat belangrijk? * Hoe leer je de kansen op geweldige service herkennen?
Hierna gaan ze aan de slag met de vier eigenschappen voor Six Star Service :
- Eigenaarschap;
- Empathie;
- Generositeit;
- Improvisatievermogen.
Deelnemers aan deze training leren hoe ze deze eigenschappen kunnen tonen én toepassen in hun eigen dagelijkse werk, om zo een onvergetelijke indruk te maken.
Nieuwe hoofdtrainer: Wietse Bijma
Speciaal voor de Six Star Service methode zijn Maarten Oosterhoff en Sydney Brouwer een samenwerking aangegaan met trainer Wietse Bijma. Wietse heeft meer dan twaalf jaar ervaring als trainer binnen de wereld van het klantcontact. De kennis en ervaring die hij in deze branche heeft opgedaan, combineert hij met zijn energieke, losse en interactieve trainingsstijl. Daarmee past hij perfect bij de Six Star Service. Wietse is dan ook de nieuwe hoofdtrainer van de methode. Een groot deel van de één-daagse training is door hem ontworpen. In de toekomst zal hij ook nieuwe Six Star Service trainers gaan opleiden.
Eenmalige try-out
Op maandag 23 mei zal de nieuwe training door Wietse éénmalig gegeven worden als try-out.
In deze try-out is plek voor een beperkt aantal deelnemers die interesse hebben in de Six Star Service methode. Zij kunnen deelnemen tegen kostprijs (€ 99,- excl. BTW). Deze prijs is inclusief locatie, lunch, borrel achteraf en een exemplaar van het boek ‘Six Star Service’. In ruil daarvoor geven ze achteraf feedback op de training zodat die, waar nodig, verbeterd kan worden.
Praktische details
Datum: Maandag 23 mei 2022
Tijd: 09:30 – 17:00 uur
Locatie: Amersfoort (goed bereikbaar met OV en auto)
Trainer: Wietse Bijma
Investering: kostprijs – € 99,- excl. BTW
Wil je erbij zijn? Vul dan het formulier hieronder in om je aan te melden!