Bestel nu en ontvang een tweede exemplaar gratis!

Het nieuwste boek van Sydney Brouwer is op 25 juni 2020 uitgekomen. Tijdens het productieproces is er iets fout gegaan, waardoor er nu een flexcover om het boek heen zit in plaats van de beloofde hardcover. De hardcover versie is inmiddels in bestelling maar wordt pas vanaf 15 juli geleverd. Sydney legt in onderstaande video uit waarom dit voor jou een kans is. 

Tot 15 juli: 1 + 1 gratis

Op 15 juli wordt de hardcover versie van Six Star Service geleverd. Als je het boek voor 15 juli bestelt op deze website, krijg je twee exemplaren (met flexcover) voor de prijs van één. 1+1 gratis dus.

Al eerder besteld? Ook jij hebt recht op een extra exemplaar.

Heb je al eerder een exemplaar besteld en met flexcover ontvangen? Ook jij hebt recht op een gratis, tweede exemplaar. Het enige wat er van je gevraagd wordt is om de verzendkosten te betalen. Je ontvangt het tweede exemplaar met flexcover dan zsm. Wil je hier gebruik van maken? Mail dan naar

Six Star Service

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en woest enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

Bestel nu

Bestel nu één exemplaar en ontvang een tweede gratis.

Prijs: €22,99
Verzendkosten: €3,95 (NL) en €4,95 (BE)
Levertijd: Wegens de grote vraag maximaal 5 werkdagen.

 

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”