Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap op 12 en 13 april 2021

Masterclass Klantgericht Leiderschap

Meer info
  • Home
  • Six Star Service

Six Star Service van Sydney Brouwer

Het nieuwste boek van Sydney Brouwer is op 25 juni 2020 uitgekomen. Het boek krijgt lovende reacties op o.a. Managementboek.nl en Bol.com. Six Star Service is geschreven voor mensen die veel klantcontact hebben in hun dagelijkse werk. Zij krijgen in het boek inspiratie en handvatten om herinneringen te creëren bij klanten en ze zo fan voor het leven te maken.

Six Star Service

Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en woest enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een onvergetelijke indruk op je klanten achterlaat.

In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

Six Star Service koop je op Managementboek.nl.

Luister de podcast over Six Star Service

In de Over Klanten Gesproken podcast interviewt Sydney Brouwer normaal gesproken anderen over klantgerichtheid. In aflevering 79 wordt Sydney zelf echter geïnterviewd door collega spreker Feike Cats. Dit interview gaat over Six Star Service. Luister het interview hieronder, op Spotify of je favoriete podcastplatform.