De Grote Klanten Quiz

Door Corona zijn er in 2020 een aantal dingen flink onder druk komen te staan in organisaties. Drie van de meest voorkomende uitdagingen zijn:

    Minder focus op klanten;

    Minder verbinding tussen collega’s;

    Minder plezier in het werk.

Het zijn juist deze aspecten die Sydney Brouwer & Buzzmaster samen willen aanpakken met ‘De Grote Klanten Quiz’. Een volledig digitaal spelformat, dat zorgt dat deelnemers leren over klantgerichtheid, samen lachen en vooral weer verbinding maken met elkaar.

Een inspiratiesessie over klantgerichtheid en Pubquiz in één

Dit is niet ‘just another Zoom-meeting’. In ‘De Grote Klanten Quiz’ worden deelnemers actief betrokken bij het spel. Onderdelen zijn bijvoorbeeld quizzen, de ‘Verkiezing van de meest Klantgerichte Collega’ en ‘De Klanten Brainstorm’. Tussendoor zal Sydney Brouwer korte inspiratieshots geven over hoe je als persoon en organisatie klantgerichter kunt worden.

Tijdens ‘De Grote Klanten Quiz’ wordt gebruikt gemaakt van het Buzzmaster-platform.

Buzzmaster is dé manier om digitale bijeenkomsten interactief en dynamisch te maken.

‘De Grote Klanten Quiz’ wordt gegeven vanuit een professionele studio. Meerdere camera’s, goed licht en professioneel geluid zorgen ervoor dat het geheel nog dynamischer wordt. Sydney Brouwer zal samen met een Buzzmaster-host de sessie begeleiden. Er kan gebruik gemaakt worden van elke technologie naar keuze, al heeft Zoom de voorkeur in verband met interactiemogelijkheden. Deelnemers wordt aangeraden vanaf een laptop of PC te kijken, want om mee te doen met de interactie is de mobiele telefoon nodig.

Door wie

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij schreef de twee bestsellers ‘Klantgericht Leiderschap’ en ‘Six Star Service’. Zijn inspiratiesessies worden gekenmerkt door energie, humor en voorbeelden uit de praktijk.

Buzzmaster is een platform dat zorgt voor echte engagement en verbinding tussen de deelnemers en de sprekers. Nu we zoveel vanuit huis werken is die verbinding belangrijker dan ooit. Samen tillen wij jouw virtuele sessies naar een hoger niveau.

Details

Duur: 60-90 minuten

Platform: Naar keuze (voorkeur voor Zoom)

Aantal deelnemers: 20-500 

Investering: € 2.950,- excl. BTW

Deze investering is inclusief:

– Sydney Brouwer als spreker;

– Een host en het Buzzmaster platform voor interactie.

– Professionele studio;

– Voorbereiding en op maat gemaakt Klanten Quiz

Heb je interesse of vragen? Stuur een mail naar of vul onderstaand contactformulier in!

 

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap!

Leer hoe je een Klantgericht Cultuur bouwt en word twee dagen ondergedompeld in de luxe van Landgoed Lauswolt!

Klik hier voor meer info.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”