• Home
  • Okura – Six Star Experience

Sydney Brouwer & Hotel Okura Amsterdam: Six Star Experience

Wil jij de klantbeleving en service voor jouw klanten naar een steeds hoger niveau tillen? Tijdens de Six Star Experience leer je hoe je dat kan doen. Tegelijkertijd krijg je een letterlijk kijkje in de keuken op een plek die bekend staat als de absolute top op het gebied van service en beleving: Hotel Okura Amsterdam.

Dit programma in het kort. Tijdens deze dag:

  • Leer je hoe je ervoor zorgt dat klanten vaker terugkomen, meer kopen en positief over je praten;
  • Ervaar je wat excellente service met je doet als klant of gast;
  • Leer je een praktische methode waarmee iedereen kan werken aan een betere klantbeleving;
  • Zit je vol energie en inspiratie om zelf de zesde ster in service te leveren!

De volgende editie van deze dag is op 3 juni 2024.

Memorabele beleving @ Hotel Okura Amsterdam

Sydney Brouwer en Hotel Okura Amsterdam slaan de handen ineen om hét trainingsprogramma van Nederland aan te bieden op het gebied van beleving en service. In deze ééndaagse training worden deelnemers ondergedompeld in de 5-sterren wereld van Hotel Okura Amsterdam. Hoe zorgt dit iconische hotel dat ze al jaren meedraaien aan de top én nog steeds elke dag beter worden? Het geheim van Hotel Okura Amsterdam is de Omotenashi filosofie. Japanse gastvrijheid. Leer hoe deze filosofie je op een hele andere manier naar je klantbeleving laat kijken.

Op deze dag krijg je ook een kijkje achter de schermen. In het Twee Sterren restaurant Ciel Bleu en één van de grootste suites van Amsterdam, zie je hoe de Omotenashi filosofie tot in de kleinste details is toegepast.

Daarnaast krijg leer je een simpele én krachtige methode om de customer experience van jouw organisatie steeds beter te maken.

Krijg een indruk van het programma in onderstaande video:

Six Star Service

Tijdens dit programma word je begeleid door Sydney Brouwer. Sydney is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving en auteur van drie boeken. Hij neemt je in dit inspiratie programma mee in de betekenis van een Six Star Service. Ook leert hij je een simpele methode een steeds betere klantbeleving te creëren voor jouw organisatie.

Dit programma is een combinatie van inspiratie en praktische, toepasbare handvatten voor in je eigen werk. Naast dat er een goede theoretische basis ligt onder het programma, staat deze dag ook in het teken van doen en ervaren. Want je kan pas écht excellente service leveren, als je het eerst hebt gekregen.

Wie moet erbij zijn?

Dit programma is ontwikkeld voor mensen met het klantenhart op de juiste plek én die willen bijdragen aan een betere klantbeleving en service in organisatie. Functie is daarbij minder relevant. Ook als je niet dagelijks in contact bent met klanten, is dit programma waardevol voor je. Want niet iedereen heeft klantcontact, maar iedereen heeft wel klantimpact.

Functietitels van eerdere deelnemers aan het programma zijn customer experience manager, hoofd marketing, teamleider klantenservice, programma manager dienstverlening, customer service medewerker.

Wat anderen zeggen

“Deze training is een mooie combinatie van theorie en praktijk op het gebied van klantbeleving. De omgeving daagt je uit om op een extreme manier na te denken over klantbeleving. Hoe kun je op hoofdlijnen maar ook op detail de klantbeleving beïnvloeden. In alles wat je doet zit een mogelijkheid om het verschil te maken voor de klant.” – Jeroen Meeuwsen, Programmamanager Service Excellence NN Hypotheken

“De Six Star Experience bij Hotel Okura Amsterdam is sowieso aan aanrader voor iedereen met klantcontact, maar juist ook voor mensen met klantimpact! Door de combinatie van theorie met de dagelijkse praktijk in dit iconische hotel, is het een beleving die een blijvende indruk achterlaat.” – Friederike Niehoff, Customer Experience Manager Hiltermann Lease

Investering

De investering voor deze training is € 745,- ex BTW.
Dit bedrag is inclusief lunch, borrel en het boek Six Star Service.

Praktische details

Datum: Maandag 3 juni 2024
Tijd: 09:30 – 17:00 uur + borrel
Locatie: Hotel Okura Amsterdam
Investering: € 745,- ex. BTW

Inschrijven

Schrijf je in voor de volgende Six Star Experience @Hotel Okura Amsterdam door onderstaand formulier in te vullen.

Inschrijving Six Star Experience @ Okura Amsterdam