- Home
- Lezingen & Webinars
- Enthousiaste medewerkers, enthousiaste klanten
Enthousiaste medewerkers, enthousiaste klanten
Alle experts zijn het erover eens: geen enthousiaste klanten zonder enthousiaste medewerkers. Maar hoe bouw je een organisatie die zorgt voor enthousiaste medewerkers, zodat zij zorgen voor enthousiaste klanten? Sydney Brouwer vertelt het in deze lezing.
Buiten winnen is binnen beginnen
Organisatie die klanten in fans willen veranderen, doen er goed aan eerst bij zichzelf te beginnen. Buiten winnen is binnen beginnen. Het sleutelwoord daarbij is cultuur. Hoe bouw je een cultuur die medewerkers niet alleen tevreden maakt, maar omtovert tot actieve ambassadeurs? In deze lezing zal Sydney uit de doeken doen wat de elementen zijn van een cultuur die constant voor enthousiasme zorgt.
Sydney heeft de afgelopen jaren vele organisaties bezocht die reeds sterke culturen gebouwd hebben. Leer de lessen van AFAS, The Office Operators, Disney, Tony’s Chocolonely en leer tegelijk van de jammerlijke mislukkingen van bedrijven die de mist in gingen.
Belangrijkste inzichten
- Buiten winnen is binnen beginnen: het begint allemaal bij de cultuur van je organisatie. Hoe werkt cultuur en wat kan je doen om cultuur te sturen?
- Medewerkers komen niet eerst. Een hardnekkig adagium is “employees come first”. In deze lezing wordt duidelijk waarom dat niet het geval is. (jawel, het is wel belangrijk ze enthousiast te maken).
- Wat je kan om je werk morgen al een stuk leuker en makkelijker te maken.
Zie Sydney in actie
Onderstaande video geeft een impressie van een lezing van Sydney. Voor meer video’s klikt u hier.
Boek deze lezing
Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in.
Ook kunt u direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via hallo@sydneybrouwer.nl of via 085 004 57 91 (tel. bereikbaarheid tussen 10.00 – 12.00 uur).