Digitaal programma: Klantgerichter door de Crisis

Juist nu is het moment om te bouwen aan het vertrouwen van klanten.

Juist nu kan je de basis leggen voor een langdurige, waardevolle relatie.

Juist nu kan je voor klanten hét verschil maken.

Juist nu kan je beter dan ooit je cultuur klantgerichter maken.

Helaas doen veel organisaties juist het tegenovergestelde. In plaats van te kijken naar hoe ze na de crisis relevanter dan ooit kunnen zijn voor klanten, keren ze de blik naar  binnen en gaan ze in overlevingsmodus. Om sterker uit de crisis te komen, is die overlevingsmodus een groot gevaar.

Een ding is zeker, als je de crisis uit komt is de cultuur van jouw organisatie totaal anders dan toen je erin ging. Hopelijk is je cultuur dan klantgerichter.

“Klantgerichter door de Crisis” is een volledig digitaal programma ontwikkeld door Sydney Brouwer. Dit programma heeft twee doelen:

  1. Het fundament leggen voor een klantgerichtere cultuur (eerste 3 weken);
  2. Het creëren van meer enthousiaste klanten (laatste 3 weken).

Inspiratieshots

Het programma loopt zes weken en bestaat uit vier inspiratieshots per week. Een inspiratieshot is een video van circa 5 minuten met daarin een les, advies, tip, opdracht of werkvorm die bijdraagt aan de genoemde doelen. Drie inspiratieshots zijn gericht op iedereen in de organisatie. Een inspiratieshot per week is gericht op managers en leidinggevenden en geeft instructies over hoe zij klantgericht werken en denken kunnen stimuleren en faciliteren.

  • 3 inspiratieshots per week voor de gehele organisatie;
  • 1 inspiratieshot per week voor managers en leidinggevenden.

Hieronder vind je een voorbeeld van een inspiratieshot.

Resultaten

In tijden van onzekerheid en chaos is juist inspiratie, energie en een gemeenschappelijk doel nodig om sterker te worden. Het biedt dan ook de volgende resultaten:

  • Verbindt medewerkers rondom een gemeenschappelijk doel: klantgerichter uit de crisis;
  • Zorgt voor vertrouwen en enthousiasme bij je belangrijkste klanten;
  • Creëert ambassadeurs, juist nu;
  • Bouwt en verstevigt de klantgerichte cultuur in je organisatie;
  • Geeft richting en inspiratie in tijden waar veel organisaties zoekend zijn;
  • Leert medewerkers wat hun impact is op de klantbeleving.

Praktische zaken

  • “Klantgerichter door de Crisis” gaat live op 27 april 2020. Vanaf dat moment is instromen op elk moment mogelijk.
  • De inspiratieshots worden met een verborgen link naar een contactpersoon in de organisatie gestuurd. Die kan het intern per mail, intranet of social medium verspreiden. Zo is het voor medewerkers niet nodig ergens anders in te loggen en wordt de privacy gewaarborgd.

Tarieven

Tarieven worden bepaald op basis van het aantal medewerkers in een organisatie. Tot 30 april loopt er een introductie aanbieding. Vul het formulier onderaan deze pagina in en je ontvangt de actuele tarieven in je inbox, samen met aanvullende informatie.

Wil je meer informatie over Klantgerichter door de Crisis? Vul onderstaand formulier in en je ontvangt aanvullende documentatie. Voor vragen kan je ook contact opnemen via of 020-2443173.

Ja, ik wil meer weten over “Klantgerichter door de crisis”

* indicates required






Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”