Sydney's boeken


Klantgericht Leiderschap

Klantgericht Leiderschap inspireert managers en leiders om te bouwen aan een klantgerichte cultuur in hun organisatie en medewerkers mee te krijgen richting een betere klantbeleving.

Meer weten


Six Star Service

In Six Star Service beschrijft Sydney Brouwer hoe je een onvergetelijke indruk maakt op je klanten, in elk branche en elke functie.

Meer weten


Als de koning je klant zou zijn

De klant is koning. Maar als de koning opeens je klant wordt, gaat elke organisatie anders naar de eigen klantgerichtheid kijken en verbeteren. Leer over een vorstelijke klantbeleving en andere klantgerichtheidslessen in deze businessroman.

Meer weten

Podcast

Luister hier de laatste afleveringen van de Over Klanten Gesproken podcast

Luister meer Podcasts
Contact

Neem contact op met Sydney!

Heb je interesse in een inspiratiesessie van Sydney, wil je een optie plaatsen of meer informatie ontvangen? Vul dan het contactformulier hiernaast in, stuur een mail naar hallo@sydneybrouwer.nl of bel met Jenine Post op 085 004 57 91 (telefonisch bereikbaarheid tussen 10.00 - 12.00 uur).