• Home
  • Als de koning je klant zou zijn

Als de koning je klant zou zijn.

Het nieuwe boek van Sydney Brouwer ‘Als de koning je klant zou zijn’ is op 1 juli 2021 uitgekomen. In deze businessroman worden klantgerichtheidslessen verpakt in het verhaal van Lizzy Blaauw, eigenaresse van het bedrijf KaasGaaf. Het boek leert de lezer op een laagdrempelige en luchtige manier over hoe ze een betere klantbeleving creëert.

Klik hier om het boek te kopen op Managementboek.nl.

Omslag tekst

De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken. 

In deze businessroman gaat Lizzy, directeur van het bedrijf KaasGaaf, op zoek naar de sleutel tot een koninklijke klantbeleving. Ze wil niet alleen de koning, maar alle klanten van het bedrijf een ervaring bieden waarvan ze woest enthousiast worden. Onderweg leert ze wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen, aan welke knoppen het team kan draaien om van klanten fans te maken en uiteindelijk wat de kroon is op een vorstelijke klantbeleving.

Als de koning uw klant zou zijn is een aanstekelijk verhaal om iedereen in de organisatie die te maken heeft met klantgerichtheid – van medewerker tot manager – te inspireren om de volgende stap naar een betere klantbeleving te zetten. Dankzij de vele praktische tips in dit boek kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie.