2 september 2021, AFAS Theater Leusden

Seminar: Woest Enthousiaste Klanten

Seminar Woest Enthousiaste Klanten

Inspiratie voor meer enthousiaste klanten voor jouw organisatie.

Op donderdag 2 september organiseert Sydney Brouwer een seminar om het uitkomen van zijn nieuwe boek ‘Als de koning je klant zou zijn’, te vieren. Het doel van het seminar is alle deelnemers inspiratie, energie en concrete handvatten te geven om direct meer enthousiaste klanten te maken.

Enthousiaste klanten kopen meer, komen vaker terug én vertellen anderen over je. Dat wil toch elke organisatie?

Direct tickets bestellen? Klik hieronder of scroll naar onderaan deze pagina.

Bestel tickets

Leer de geheimen van o.a. De Efteling

Een programma met drie topsprekers

Sydney heeft een aantal van zijn collega sprekers uitgenodigd voor een programma dat zowel leuk als inspirerend is. De drie sprekers die op 2 september het programma vullen zijn:

Frans Goenee, Inspiratiemanager van De Efteling– Hoe De Efteling elke dag bouwt aan een betoverende beleving.

Kevin Weijers, Spreker en Chief Experiment Officer– Hoe kleine experimenten een grote impact hebben op je klantbeleving en klantgerichtheid.

Sydney Brouwer, Spreker en auteur over klantgerichtheid– Hoe je klantgericht bent op een manier waar zelfs de koning WOEST enthousiast van zou worden.

Voor wie?

Het programma van dit seminar is zo opgesteld dat het geschikt is voor iedereen met een hart voor klanten / voor diegene die bij een organisatie werkt waar men meer enthousiaste klanten wil. Van klantenservice tot directiekamer, iedereen zal na het seminar met een flinke dosis inspiratie, een glimlach op het gezicht én een nieuw boek naar huis gaan. Het seminar is geschikt voor commerciële organisaties, overheid en zorg.

Het seminar is ook bijzonder geschikt om als team te bezoeken of om er met klanten heen te gaan om de relatie aan te halen, na een anderhalf jaar met vooral digitaal contact.

Ontvang het nieuwe boek van Sydney Brouwer gratis bij deelname!

Deelnemers aan het seminar krijgen het nieuwe boek van Sydney Brouwer, Als de koning je klant zou zijn, gratis mee naar huis. In dit boek zitten klantgerichtheidslessen verpakt in verhaalvorm, waardoor het voor iedereen toegankelijk is.

Corona

Om het seminar voor iedereen zo veilig en prettig mogelijk te laten verlopen, zal er vooraf op coronatoegangsbewijzen gecontroleerd worden. Deelnemers zullen worden gevraagd met de QR-code in de CoronaCheck-app te laten zien dat ze gevaccineerd, negatief getest of hersteld zijn.

Via www.testenvoortoegang.org kan een afspraak ingepland worden voor een coronatest indien je niet beschikt over een vaccinatie- of herstelbewijs.

Door de inzet van coronatoegangsbewijzen, is het toegestaan de 1,5 meter maatregel los te laten. Er is wel voldoende ruimte om de afstand toch te bewaren.

Vanzelfsprekend wordt het maximale aantal toegestane deelnemers in ogenschouw genomen.

Het AFAS Theater beschikt over goede ventilatie met ionisatie. Hierdoor worden virusdeeltjes op de best mogelijke manier uit de lucht gefilterd.

Praktische informatie

Datum: Donderdag 2 september 2021

Tijdstip programma: 19:00 – 21:00 uur + borrel

Diner: Het is mogelijk om vooraf een diner te boeken. Het diner vindt plaats tussen 17:30 uur en 18:30 uur.

Locatie: AFAS Software, Inspiratielaan 3 te Leusden.

Tickets: Deze boek je onderaan de pagina. Naast tickets voor het inhoudelijke seminar, kan je ervoor kiezen vooraf een tapasdiner te eten bij AFAS.

Seminar: € 99,- excl. BTW (€ 119,79 incl. btw). Dit ticket is inclusief boek én borrel.

Diner voorafgaand aan het seminar: € 25 excl. BTW (€ 30,25 incl. btw). Dit ticket is inclusief tapasdiner, boek én borrel.

Bestel tickets

Wilt u tickets bestellen voor een grotere groep? Stuur dan een mail naar hallo@sydneybrouwer.nl. Vanaf vier tickets is het ook mogelijk om tickets op factuur te bestellen.

Testimonials

“6 sterren! Sydney heeft bij ons een geweldig leuke (!), leerzame en enthousiaste presentatie gegeven. De voorbereiding was top, de presentatie zelf heeft een 9,1 gescoord in onze reviews (n=120) en iedereen praat er al dagen positief over na. We hebben veel geleerd maar ook veel gelachen. Dus twijfel niet maar boek Sydney voor je event! Je krijgt er zeker geen spijt van.”

Jorien Papen Agrifirm

“Sydney bracht met ‘Beter dan Bedacht’ een wervelende sessie vol humor, energie en messcherpe inzichten over de kracht van improvisatie in marketing. Zijn boodschap? Je kan beter experimenteren dan vastklampen aan rigide plannen. We hebben genoten!”

Peter van Balsfoort Organisator NIMA Marketing Day

“Sydney verrast, inspireert en motiveert. Hij sprak op ons congres en wist met veel humor en interactie de groep mee te krijgen. Zijn persoonlijke voorbeelden gecombineerd met onderzoek maken zijn presentatie praktisch en toepasbaar.

Wil je een spreker die de toehoorders aan het denken zet en in de actiestand zet? Boek Sydney!”

Michiel van Vugt NNEK

“Sydney geeft met Beter dan Bedacht een echt breekijzer voor organisaties om aan de slag te gaan met innovatie en experimenteren. Leuk, inspirerend en praktisch!”

Ronnie Overgoor Professioneel dagvoorzitter

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

Christophe Lembregts Rotterdam School of Management

Een aantal blije klanten van Sydney