Bekijk Sydney's inspirerende presentaties en workshops!

Inspiratie voor meer enthousiaste klanten

Meer info
Korte tekst

Hier komt een titel

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doe hij middels zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service, zijn podcast Over Klanten Gesproken en zijn ruim 75 inspiratiesessies per jaar. Sydney is grondlegger van het Six Star Service gedachtegoed.  

Lorem imusm
Korte tekst

Hier komt een titel

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doe hij middels zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service, zijn podcast Over Klanten Gesproken en zijn ruim 75 inspiratiesessies per jaar. Sydney is grondlegger van het Six Star Service gedachtegoed.  

Lorem imusm

Testimonials

“6 sterren! Sydney heeft bij ons een geweldig leuke (!), leerzame en enthousiaste presentatie gegeven. De voorbereiding was top, de presentatie zelf heeft een 9,1 gescoord in onze reviews (n=120) en iedereen praat er al dagen positief over na. We hebben veel geleerd maar ook veel gelachen. Dus twijfel niet maar boek Sydney voor je event! Je krijgt er zeker geen spijt van.”

Jorien Papen Agrifirm

“Sydney bracht met ‘Beter dan Bedacht’ een wervelende sessie vol humor, energie en messcherpe inzichten over de kracht van improvisatie in marketing. Zijn boodschap? Je kan beter experimenteren dan vastklampen aan rigide plannen. We hebben genoten!”

Peter van Balsfoort Organisator NIMA Marketing Day

“Sydney verrast, inspireert en motiveert. Hij sprak op ons congres en wist met veel humor en interactie de groep mee te krijgen. Zijn persoonlijke voorbeelden gecombineerd met onderzoek maken zijn presentatie praktisch en toepasbaar.

Wil je een spreker die de toehoorders aan het denken zet en in de actiestand zet? Boek Sydney!”

Michiel van Vugt NNEK

“Sydney geeft met Beter dan Bedacht een echt breekijzer voor organisaties om aan de slag te gaan met innovatie en experimenteren. Leuk, inspirerend en praktisch!”

Ronnie Overgoor Professioneel dagvoorzitter

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

Christophe Lembregts Rotterdam School of Management

Een aantal blije klanten van Sydney