OKG 27 – Hoe luister je nou echt naar klanten?
[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/274269024″ params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /] In deze bonus aflevering van Over Klanten Gesproken spreek ik met Corine Jansen, oud Chief Listening Officer bij het Radbouw MC, partner bij Cvision en de enige Certified Listening Professional van Nederland. Iedereen vindt luisteren naar klanten enorm belangrijk, maar doet men het ook echt? We hebben het over hoe je nu echt kan luisteren naar je klanten en wat je vervolgens met die informatie kan doen. Daarnaast deelt Corine een aantal resultaten die zij heeft behaald door volledig onbevooroordeeld te luisteren naar patiënten. Corine heeft ook een TEDx talk gehouden. Die talk vind je … Meer lezen over OKG 27 – Hoe luister je nou echt naar klanten?
Kopieer en plak deze URL in je WordPress site om in te sluiten
Kopieer en plak deze code in je site om in te sluiten