OKG 74 – De taal van klantbeleving met Tanja Schilthuizen

Taal is een ongelooflijk belangrijk onderdeel van klantbeleving en gastvrijheid, maar weinig mensen staan daar bij stil. In deze aflevering heb ik hospitality expert Tanja Schilthuizen te gast. Tanja is het best bewaarde geheim uit Hospitality-land. Want hoewel ze geen website heeft, zit ze een jaar vooraf al volgeboekt en werkt ze met de meest prestigieuze bedrijven.  Tanja heeft zich verdiept in hoe je taal kan inzetten voor een betere beleving. Als je het echter niet juist gebruikt, kan het ook afdoen aan de beleving. Tanja deelt in dit interview haar 3-stappen methode om taal op de juiste manier in te zetten.

 

  • Het LinkedIn-profiel van Tanja vind je hier.
  • Tanja’s methode is de HEP-theorie:
    • Hoffelijk
    • Emotie
    • Proactief

Wil je meer weten over deze methode? Luister dan de aflevering! (aanrader)