OKG 61 – Verleuken voor klanten en medewerkers met Feike Cats

In de eerste aflevering van 2019 heb ik collega spreker en Klanthousiast Feike Cats van Houden van Klanten te gast. Feike heeft vier boeken geschreven over klantgerichtheid en de laatste gaat over Verleuken. Feike’s stelling: beter maakt niet altijd leuker, maar leuker maakt bijna altijd beter. Hoe kan je het leuker maken voor klanten en medewerkers? Daarover spreken Feike en ik in deze aflevering van Over Klanten Gesproken.

 

Op 28 en 29 maart is de volgende Masterclass Klantgericht Leiderschap bij citizenM in Rotterdam. Ervaar hoe je de basis van vormen voor een klantgerichte cultuur in jouw organisatie. Klik hier voor meer info.

Voorbeelden van Verleuken:

De urinoirs bij AFAS zorgen voor een glimlach op je gezicht.

 

De huisregels bij spelletjeswinkel Willem de Koning in Deventer

 

Masterclass

Leer hoe je anderen kan inspireren om samen met jou een klantgerichte organisatie te bouwen.

Kom naar de Masterclass Klantgericht Leiderschap en begin met het bouwen van een klantgerichte cultuur.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons