OKG 50 – Klantgerichtheid op rolletjes met Niek van den Adel

Niek van den AdelJe bent eind 20, verdient een flinke boterham als consultant en bent doodongelukkig in je werk. Wat doe je dan? Je koopt een motor om je plezier in je vrije tijd te halen. Dat is hoe het leven van Niek van den Adel er acht jaar geleden uit zag. Op een dag maakte hij een rit met zijn motor en gebeurde waar alle familieleden van motorrijders bang voor zijn… Niek kreeg een ongeluk met een hoge dwarslaesie als resultaat. Vanaf dat moment zat hij in een rolstoel. Nu, acht jaar later, is Niek een veelgevraagd spreker op het gebied van gastvrijheid en klantgerichtheid en heeft hij het boek Crash geschreven. Ook is hij mijn gast in deze jubileum aflevering van Over Klanten Gesproken. Laat je inspireren door het verhaal van Niek van den Adel!

Wie jarig is trakteert!

Omdat dit de 50ste aflevering is van Over Klanten Gesproken is, mag ik trakteren! Ik mag maar liefst 3 scheurkalenders van Service Excellence weggeven (Service Excellence was het onderwerp van aflevering 48). Die scheurkalender start op het Chinese Nieuwjaar en geeft elke dag een spreuk over klantgerichtheid. Wil jij een scheurkalender winnen? Mail me dan op sydney@sydneybrouwer.nl met als onderwerp Scheurkalender. Je kan ze natuurlijk ook gewoon kopen op de website van Service Excellence.

Daarnaast mag ik een exemplaar van mijn boek Crash van Niek van den Adel weggeven. Ook daarvoor mail je op bovenstaand adres.

Ik heb het in de aflevering ook over het boek ‘When breath becomes air’. Erg indrukwekkend ook!

Boek ‘Klantgericht Leiderschap’

Ook mijn boek is eindelijk af! Het ligt nu bij de uitgever en eind maart is die te koop via o.a. Managementboek.nl. Op 24 april geef ik een seminar Klantgericht Leiderschap. Meer info daarover vind je hier.