Inspiratiesessie Six Star Service

Six Star Service is het tweede boek van Sydney Brouwer en na het uitkomen van het boek, werd het direct één van zijn populairste inspiratiesessies. Niet zo gek ook, want het is een luchtige én praktische lezing. Deelnemers krijgen concrete handvatten over hoe ze geweldige service kunnen leveren aan hun klanten, zowel intern als extern.

Een onvergetelijke indruk

Six Star Service is service die zo goed is, dat het een positieve herinnering wordt voor klanten. En dat is nodig ook. Want als je geen herinneringen creëert bij klanten, geef je ze ook niks om over te vertellen aan anderen of een reden om terug te komen.

Het leveren van Six Star Service is mensenwerk. Algoritmes, big data en chatbot kunnen helpen om een betere klantbeleving te bieden, maar ze creëren geen herinneringen bij klanten. Het zijn de mensen in een organisatie die zorgen voor levenslang loyale klanten. In deze inspiratiesessie geeft Sydney deelnemers hele praktische handvatten om in het dagelijks werk fans te maken van klanten en collega’s.

Toepasbaar in elke branche en functie

Veel mensen denken bij Six Star Service direct aan de gastvrije sectoren: restaurants, hotels, luchtvaart etc. En hoewel die associatie klopt, is Six Star Service in elke branche en in elke functie toepasbaar. In het boek deelt Sydney voorbeelden uit allerlei branches: gemeentes, zorg, zakelijke dienstverlening, overheid, etc. Over de jaren heen heeft hij een grote collectie voorbeelden van Six Star Service aangelegd. Zo is hij in staat de inspiratiesessie af te stemmen op elke organisatie en doelgroep.

Daarnaast is Six Star Service ook geschikt voor mensen die vooral interne functies hebben. Voor het creëren van een klantgerichte organisatie geldt: buiten winnen is binnen beginnen. Door eerst intern goede service te leveren, wordt het makkelijk om Six Star Service te leveren aan externe klanten.

Belangrijkste inzichten

In deze inspiratiesessie zullen deelnemers de volgende punten leren. Daarnaast is er ruimte om de inspiratiesessie zo aan te passen dat deze past bij de specifieke situatie van de organisatie.

  1. Jij bent de zesde ster in service;
  2. Herinneringen creëren bij klanten is cruciaal;
  3. Waarom het leveren van Six Star Service niet alleen leuk is voor de klant, maar voor de hele organisatie;
  4. Drie stappen om Six Star Service te leveren;
  5. Hoe herken je de kansen om Six Star Service te leren;
  6. Zonder eigenaarschap geen enthousiaste klanten.

Zowel live als digitaal

Deze inspiratiesessie is zowel live als digitaal te geven. Sydney verzorgt digitale inspiratiesessies altijd vanuit een professionele studio, inclusief host. Dit verbetert de interactie met deelnemers en de dynamiek. Sydney heeft een voorkeur voor Zoom, maar elk platform is mogelijk.

Extra info

Wat anderen zeggen:

Sydney was op ons event gastspreker. Zijn enthousiasme is niet te remmen. Hij weet waar hij over praat en weet als geen ander de bezoekers te inspireren en te enthousiasmeren.

Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze event!

Sydney brengt zijn verhaal over klantgerichtheid met veel energie, met heldere metaforen die echt blijven hangen.

Zie Sydney in actie

Neem contact op voor meer informatie

Voor informatie over Sydney’s andere inspiratiesessies en presentaties klik je hier. Om een indruk te krijgen van de tarieven voor een inspiratiesessie of lezing klik je hier.

Wil je een lezing boeken of heb je een andere vraag aan Sydney? Vul het onderstaande contactformulier in. Ook kun je direct contact opnemen met Jenine Post, assistent van Sydney Brouwer, via  of via 020-2443173.

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”