De Nationale Klantendag is een jaarlijks evenement dat in het teken staat van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Het programma is speciaal voor professionals en teams die een extra stap willen zetten voor hun klant. De editie van 2019 vindt plaats op 26 november in het Da Vinci theater in Leusden (Bij AFAS Software).

Ochtend: Klantgericht Leiderschap

Het ochtendgedeelte van de Nationale Klantendag richt zich op managers en gaat over Klantgericht Leiderschap. Sydney Brouwer en Niek van den Adel zullen deelnemers meenemen in de elementen van een klantgerichte cultuur. Ze leren hoe ze hun collega’s kunnen inspireren voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.

Middag: Klantgerichtheid en klantenthousiasme

In de middag zullen vier top sprekers het podium betreden. Het programma is bijzonder geschikt voor iedereen die met klanten, cliënten, gasten of inwoners werkt. Sydney Brouwer, Niek van den Adel, Feike Cats en Bas van der Veldt zullen met humor, energie en emotie deelnemers inspireren om klantgerichter te denken en te werken. De Nationale Klantendag is een event dat geschikt is om met verschillende collega’s en zelfs een heel team naartoe te gaan. Iedereen zal met hernieuwde energie en een glimlach terug naar werk gaan om een stap extra te zetten voor de klant.

Tickets

Tickets voor de Nationale Klantendag zijn:

Ochtendsessie: €249,- excl. BTW

Middag: €149,- excl. BTW

Combinatie-deal: €349,- excl. BTW

Tickets koop je op www.denationaleklantendag.nl

Kom naar de Nationale Klantendag!

De Nationale Klantendag is een evenement dat in het teken staan van inspiratie voor meer enthousiaste klanten. Vier top sprekers delen het podium.

Klik hier voor meer info

Een selectie van bedrijven waar Sydney voor heeft gewerkt:

  • Lars Sørensen

    Lars Sørensen (dagvoorzitter en presentator)

    “Energieke spreker met een pakkend verhaal. Klantgerichtheid 2.0 door echt in de schoenen van de klant te gaan staan dat is wat we leren van Sydney. Op dynamische wijze weet hij als spreker zijn inhoud over de buhne te brengen en is boeiend tot voorbij het einde. Sydney is het koekje bij de koffie.”

  • Erik Wiechers

    Erik Wiechers (CEO DTG)

    “Als je een topspreker zoekt over klantgericht leiderschap: Sydney heeft onze managers enorm geïnspireerd!”

  • Marcel Veltrop

    Marcel Veltrop (Vice President Rabobank Groep)

    “Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

  • Christophe Lembregts

    Christophe Lembregts (Rotterdam School of Management /Erasmus University)

    “Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

  • Mandy Phoa

    Mandy Phoa (Mei An)

    "Sydney is een zeer energieke en gepassioneerde spreker. Hij weet de zaal te boeien en zijn belangrijke boodschap op een grappige en prettige manier over te brengen. Hij gebruikt mooie en levendige anekdotes, zodat je op je puntje van je stoel blijft zitten."

  • Deelnemer Post Doc

    Deelnemer Post Doc (Beeckestijn Business School)

    “Wat een "cadeautje"! Leuk, inspirerend en fantastisch gepresenteerd.”

Show Buttons
Hide Buttons