- Home
- Boeken
Sydney’s boeken
Sydney Brouwer schreef de afgelopen jaren drie boeken over klantgerichtheid: Klantgericht Leiderschap, Six Star Service en Als de koning je klant zou zijn.
Over Klantgericht Leiderschap
In het boek Klantgericht Leiderschap legt auteur Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Jaren deed hij onderzoek naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van enthousiaste klanten en medewerkers en hun leiders. Hij zocht uit wat deze bedrijven anders
Voor dit boek zijn verschillende leiders van klantgerichte organisaties geïnterviewd. Leiders van o.a. AFAS, Disney, The Office Operators, Pulitzer Amsterdam, Carglass, citizenM en vele anderen zullen aan het woord komen. In dit boek lees je o.a. hoe leiders van deze organisaties elke dag werken aan een klantgerichte cultuur.
Het boek wordt uitgegeven door Van Duuren Management. Klantgericht Leiderschap werd een #1 bestseller op Managementboek.nl. De vierde druk ligt inmiddels in de winkels.
Klik hier om het boek te bestellen op Managementboek.nl
Over Six Star Service
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en woest
In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!
Koop Six Star Service op Managementboek.nl
Over Als de koning je klant zou zijn
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat
In deze businessroman gaat Lizzy, directeur van het bedrijf KaasGaaf, op zoek naar de sleutel tot een koninklijke klantbeleving. Ze wil niet alleen de koning, maar alle klanten van het bedrijf een ervaring bieden waarvan ze woest enthousiast worden. Onderweg leert ze wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen, aan welke knoppen het team kan draaien om van klanten fans te maken en uiteindelijk wat de kroon is op een vorstelijke klantbeleving.
Als de koning uw klant zou zijn is een aanstekelijk verhaal om iedereen in de organisatie die te maken heeft met klantgerichtheid – van medewerker tot manager – te inspireren om de volgende stap naar een betere klantbeleving te zetten. Dankzij de vele praktische tips in dit boek kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie.