Werken met Sydney Brouwer

Naast zijn werk als spreker, werkt Sydney ook nauwer samen met organisaties om de klantbeleving te verbeteren. De meeste programma’s van Sydney zijn kort, krachtig, hoog in energie, interactief en met veel humor. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende mogelijkheden die er zijn om met Sydney te werken.

Customer Experience Games

Sydney Brouwer biedt twee business games aan die teams veel leren over klantgericht organiseren enklantgericht handelen. De games hebben een hoog “fun” gehalte en maken gebruik van ervaringsgericht leren. Hierdoor blijft het geleerde veel beter hangen dan bij traditionele trainingsvormen. Afhankelijk van de doelgroep en de leerdoelen kan Sydney de game Klant-Erger-Je-Niet (klantgericht organiseren) en de game CustomerDrive (klantgericht handelen) aanbieden.

Klik hier voor meer informatie over de Customer Experience Games.

Lachend naar een betere klantbeleving

“Lachend naar een betere klantbeleving” is een workshop waarbij de basis gevormd wordt door improvisatie technieken. Klanten bedienen is de hele dag improviseren.  Je moet immers werken met de situatie én de persoon van de klant en die is telkens anders. Het is aan de medewerker om zo in te spelen op de situatie dat zowel de klant als de organisatie er beter van wordt. Dat is de kern van een goede klantenservice en ook de basis van improvisatie!

Improvisatie is een methode die in de VS heel veel gebruikt wordt in customer service trainingen, maar in Nederland nog niet zo bekend is. Het is erg leuk, actief, effectief, creatief en lachen is gegarandeerd.

Klik hier voor meer informatie over “Lachend naar een betere klantbeleving”.

CX Academy

Een betere klantbeleving, klantgerichter werken, de klant centraal in alles wat we doen! Zomaar een aantal ambities die waarschijnlijk ook leven in jouw organisatie. Hoe maak je van die ambitie realiteit? Dat is waar veel bedrijven mee worstelen. Customer Experience Academy biedt hier uitkomst. De CX Academy selecteert medewerkers die vooroplopen op het gebied van klantgericht werken en denken. Zij krijgen vervolgens de kennis en tools die nodig zijn om gezamenlijk een klantgerichte beweging te starten in de organisatie.

Klik hier voor meer informatie over “CX Academy”.

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons