Sydney is te vinden op social media. Hij deelt daar regelmatig waardevolle content en staat altijd open voor vragen. Hieronder overzicht waar Sydney te vinden is.

 

LinkedIn

Sydney is een actief gebruiker van LinkedIn. Hij publiceert regelmatig artikelen die exclusief op LinkedIn te vinden zijn. Natuurlijk komen zijn podcast-aflevering en seminars daar voorbij. Ook deelt hij regelmatig andere artikelen rondom klantbeleving en medewerkersbeleving. LinkedIn is stiekem zijn favoriete medium voor de eerste, digitale, kennismaking.

button-linkedin

 

 

Twitter

Relevante artikelen, ongezoute meningen en persoonlijke ervaringen met ontzettend goede of bar slechte service, dat is wat je op Twitter kan verwachten. Daarnaast wil hij nog wel eens een inkijk geven in zijn persoonlijke leven.

button-twitter

 

 

Facebook

Op Twitter deelt Sydney vooral veel waardevolle content. Wil je zeker weten dat je niets mist en op de hoogte blijft van gave dingen uit de wereld van klantbeleving? Like de pagina van Sydney dan op Facebook!

button-facebook

 

 

 

Daarnaast is de Podcast “Over Klanten Gesproken” natuurlijk te volgen op Soundcloud en iTunes:

soundcloud-follow                      subscribe_on_itunes_badge

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons