OKG 44 – Hoe NRC weer weet te groeien in de immer dalende markt voor kranten.

In deze aflevering spreek ik met Xavier van Leeuwe, directeur Marketing & Data van NRC Media. Xavier heeft met zijn team een bijzondere prestatie geleverd. NRC is namelijk de enige krant in Nederland die groeit in het aantal abonnees. In een markt die bekend staat om het grote aantal opzeggers, is dat heel knap. Hoe hebben ze dit bereikt? Door volledig in te zetten op klantbeleving en op de relatie met de klant. Xavier vertelt er alles over in deze aflevering. Wil je er nog meer over weten? In het nieuwe boek “De Relatie Economie” beschrijven Xavier en zijn collega Matthijs van de Peppel tot in detail deze transitie.

Abonneer je op deze podcast via onderstaande knoppen:

Ik mag een exemplaar van het boek “De Relatie Economie: weggeven! Wil jij dit boek winnen? Stuur dan een mail naar De eerste mailer wint het boek. Is het na 1 of 2 augustus 2017? Dan is het boek al weg. Helaas! Je kan het nog wel kopen op Managementboek.nl. Je vindt het boek via onderstaande link.

Klik hier om het boek te bestellen!

Bij deze aflevering heb ik ook een artikel geschreven.

Klik hier om het artikel bij deze aflevering te lezen.

________________________________________________________________________

 

De Transformatie naar een Klantgericht Organisatie

Sydney Brouwer geeft op 19 september het seminar “De Transformatie naar een Klantgerichte Organisatie”. Hoe start je een klantgerichte beweging in je bedrijf? Hoe krijg je de klant op het netvlies van iedereen in je organisatie? Wat kunnen we leren van de koplopers op het gebied van klantbeleving? Dit en meer leer in op dit seminar.

Klik hier voor meer info en om je in te schrijven.

________________________________________________________________________

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons