Workshop: Lachend naar een betere klantbeleving

Wat is het?

“Lachend naar een betere klantbeleving” is een workshop waarbij de basis gevormd wordt door improvisatie technieken. Klanten bedienen is de hele dag improviseren.  Je moet immers werken met de situatie én de persoon van de klant en die is telkens anders. Het is aan de medewerker om zo in te spelen op de situatie dat zowel de klant als de organisatie er beter van wordt. Dat is de kern van een goede klantenservice en ook de basis van improvisatie!

Improvisatie is een methode die in de VS heel veel gebruikt wordt in customer service trainingen, maar in Nederland nog niet zo bekend is. Het is erg leuk, actief, effectief, creatief en lachen is gegarandeerd.

©123RF/sangoiri

Leerdoelen

De volgende leerdoelen zitten in de workshop:  

✅ Hoe vind je de behoefte achter de vraag van de klant, zodat je echt waarde kan toevoegen?  

✅ Hoe kan je klanten verrassen, in elk gesprek?

✅ Hoe lever je werkelijk onderscheidende service die past het merk van je organisatie?

Voor wie is het?

De workshop is speciaal ontwikkeld voor mensen die dagelijks klantcontact hebben. Of dat nu via de telefoon is, op de winkelvloer of achter een receptie, deze workshop helpt om de één-op-éen interactie met de klant te verbeteren en klanten echt enthousiast te maken.

Door wie wordt het gegeven?

De workshop is ontwikkeld door Sydney Brouwer in samenwerking met Business Impro.

Sydney Brouwer is expert op het gebied klantgerichtheid en klantbeleving. Hij staat wekelijks op het podium als spreker. Sydney helpt organisaties bij het bouwen van een klantgerichte cultuur en de reis naar een betere klantbeleving. Daarnaast is hij host van de Over Klanten Gesproken podcast en is bestuurslid bij Stichting CX Circle.

Business Impro is een trainingsbureau dat werkt met de beste improvisatie trainers van Nederland. Alle trainers hebben jarenlange improvisatie ervaring, zowel nationaal als internationaal.

De workshop wordt gegeven door trainers van Business Impro.

Praktische informatie

Hieronder vindt u de praktische informatie over de workshop.

Duur:                                        3 uur

Aantal deelnemers:           c.a. 20 deelnemers (meer of minder in overleg mogelijk)

Ruimte:                                  Een lege ruimte van minimaal 60m2 zonder vast meubilair.                                                                                       Stapelbare stoelen zijn handig (geen bureaustoelen!).
Benodigdheden:                  Flip-over, beamer of TV-scherm.

Contact

Wilt u meer weten over de workshop “Lachend naar een betere klantbeleving”? Neem dan contact via het contactformulier hiernaast of via 0642311749.

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons