Klanten van Sydney Brouwer

Sydney Brouwer heeft de afgelopen jaren voor veel verschillende bedrijven en sectoren mogen werken. Of het nu commerciële bedrijven, zorginstellingen of overheidsinstanties zijn, ze weten Sydney allemaal te vinden op hun weg naar een betere klantbeleving. Hieronder vind je een aantal namen en referenties van enthousiaste klanten.

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

– C. Lembregts, Rotterdam School of Management (Erasmus University)

“Een van de weinige presentaties waarbij iedereen een smile op zijn gezicht had en geïnspireerd naar buiten liep!”

– Deelnemer Multichannel Conference 2017

Enkele enthousiaste klanten van Sydney Brouwer

Referenties

Hoofd Corporate Clients Rabobank:

“Rabobank Grootbedrijf organiseert elk jaar een Visiebijeenkomst met als doel verbinden & inspireren. Dit jaar was het thema “Klantbeleving”. In het gezelschap van Barbara Baarsma (Directeur Kennisontwikkeling Rabobank), Frankwin van Beers (Directeur Wildlands Adventure Zoo) en Marijke Roskam (BNR) heeft Sydney de top van het bedrijfsleven & de publieke sector in NoordOost Nederland op inspirerende wijze meegenomen in de belangrijkste voorwaarden voor het (continu) realiseren van een optimale klantbeleving. Met zijn enthousiasme, interactie met het publiek en aansprekende voorbeelden heeft hij – in lijn met onze doelstelling – éénieder geprikkeld om dit thema te vertalen naar de eigen praktijk. Complimenten!”

 

Event manager Emerce Engage:

“Sydney heeft afgelopen December op Emerce Engage gesproken. Hij werd door het publiek beoordeeld en behoorde tot de top 5 van alle sprekers op de dag. (24 nationale en internationale sprekers) .

Omdat Sydney met zoveel organisaties spreekt (via zijn podcast en interviews) en verschillende organisaties van binnen heeft gezien, is zijn kennis zeer waardevol. Hij durft eerlijk te zijn en houdt op een humoristische wijze bedrijven/CEO’s een spiegel voor. Naast het feit dat de inhoud van de presentatie verfrissend is, wordt dit ondersteund door concrete voorbeelden vanuit de praktijk. Hij biedt praktische tips, die je direct kan toepassen binnen jouw organisatie.

Sydney is ook een zeer boeiende spreker. Hij is ervaren, straight to the point, grappig en staat altijd open voor discussie met het publiek. Zijn presentatie is een mix van visie, voorbeelden en onderzoek.

Door te spelen met verschillende onderdelen van zijn presentatie houdt hij de aandacht van het publiek. Hij toont video’s, foto’s en stelt vragen aan publiek. Het is echt een dynamische presentatie.”

 

HR Manager Studelta:

“Voor het eerst zag ik Sydney spreken op het podium bij Emerce Engage 2015. Ik was direct onder de indruk van zijn enthousiasme en humor maar vooral van het gemak waarmee hij zijn publiek meeneemt in zijn levendige wereld van klantbeleving. Daarom twijfelde ik ook niet toen ik een spreker over klantbeleving zocht om Sydney te vragen. Hij verrast zijn publiek met spot-on voorbeelden en praktische inzichten. Sydney was onderdeel van ons masterclass programma en onze deelnemers vonden zijn verhaal het hoogtepunt van de dag.”

 

Project manager RoyalHaskoningDHV:

“Sydney Brouwer heeft als openingsspreker op het Royal Experience Event de deelnemers goed wakker geschud. Sydney heeft onmisbare kennis voor een goede klantbeleving en door de goede voorbeelden is deze kennis heel duidelijk en toepasbaar. Een aanrader voor iedereen die zijn klantbeleving naar een hoger niveau wil tillen.”

 

Eigenaar Interport B.V.:

“Sydney is a highly motivated and enthousiastic teacher and trainer, specialized in the field of Customer Excellence. Sydney is capable of motivating you and your team to excel in the way you offer you services or products to your clients and treat your clients. , Following Sydney’s instructions and advice, will ensure long term profitable relationships between you and your clients.
A real good investment in the future of your company!”

 

Medewerker Rabobank:

“Zijn enthousiasme en drive komen écht binnen! Inspirerend!”

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons