Customer Experience Games

Ervaringsgericht leren

Business Games zijn een vorm van ervaringsgericht waarin collega’s samen de handen ineenslaan om een bepaald doel te bereiken. In deze Customer Experience Games worden drie pilaren van effectief leren gecombineerd: learning by doing, play en reflectie. Door deze unieke combinatie beklijft de behandelde materie tot wel 75% op lange termijn. Traditionele workshops en trainingen hebben een retentie van 20-30%. De impact is dan ook vele malen groter. Daar bovenop werken deze games ook bijzonder goed als teambuilding door het hoge “fun” gehalte.

Games die de klant centraal te zetten

Sydney Brouwer faciliteert regelmatig twee Business Games die beide zijn ontworpen om de klant op het netvlies van de deelnemers te krijgen. Deelnemers ervaren gezamenlijk wat er nodig is om klantgericht te handelen of klantgericht te organiseren. In beide games zitten vele learnings die direct toepasbaar zijn in het eigen werk.

Klant-erger-je-niet: Klantgericht organiseren

Klant-erger-je-niet is een Business Game is een game die volledig gericht is op het ervaren van wat nodig is om klantgericht te organiseren. Hoe moeten we ons intern organiseren om de klant snel en soepel te helpen? Wat vraagt het van leidinggevenden om leiding te geven aan een klantgerichte organisatie? Wat is er nodig om klanten ambassadeur te maken? Dit en veel meer ervaar je in de game Klant-erger-je-niet.

CustomerDrive: Klantgericht handelen

Customer Drive is een game die bijzonder geschikt is voor mensen die dagelijks contact hebben met klanten en hun leidinggevenden. In deze game ervaar je hoe je in direct contact met klanten kan zorgen dat ze fans worden. Hoe moet je goed luisteren? Waarom is het belangrijk empatisch te zijn? Wat is ervoor nodig om een 9 of 10 te scoren. Deze en vele andere vragen worden beantwoord in de game Customer Drive!

 

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sydney Brouwer via , 020-3315791 of onderstaand contactformulier.

 

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons