Customer Experience Academy

Een betere klantbeleving, klantgerichter werken, de klant centraal in alles wat we doen! Zomaar een aantal ambities die waarschijnlijk ook leven in jouw organisatie. Hoe maak je van die ambitie realiteit? Dat is waar veel bedrijven mee worstelen. Customer Experience Academy biedt hier uitkomst.

Klantgerichtheid als een olievlek verspreiden

klantgerichtheid verbeterenIn elke organisatie zijn Customer Experience Champions te vinden. Collega’s die van nature geneigd zijn om een stap extra te zetten voor de klant. Teamleden die weten wat het is om klantgericht te zijn en te werken. Die hoogstpersoonlijk zorgen dat klanten terugkomen.

Wat zou er gebeuren als deze medewerkers de kennis en tools krijgen om andere collega’s aan te steken met hun manier van werken en klantgericht denken? Wat als deze mensen tegelijkertijd projecten oppakken die de klantbeleving verbeteren en de klantgerichtheid verhogen? Dat is hoe bedrijven stap voor stap van binnenuit klantgerichter worden. En dat is precies wat de Customer Experience Academy voor jouw organisatie kan doen.

De Customer Experience Academy is een programma dat:

  • Medewerkers opleidt in klantbeleving en klantgerichtheid;
  • Medewerkers in staat stelt hun collega’s aan te steken met klantgericht werken, denken en handelen;
  • Ervoor zorgt dat klantgerichtheid zich als een olievlek door het bedrijf verspreidt;
  • Concrete projecten oplevert die de klantbeleving en klantgerichtheid van de organisatie verbeteren;
  • Silo’s doorbreekt;
  • Een team Customer Experience Champions klaarstoomt om de organisatie mee te nemen naar een betere klantbeleving.

 

customer experience academyVoor wie is de Customer Experience Academy geschikt?

Het programma is ontworpen voor organisaties van c.a. 100 medewerkers en meer die echt inzien dat een hogere klantgerichtheid cruciaal is voor toekomstig succes. De deelnemers zullen collega’s inspireren en motiveren. Ze zullen met de materie aan de slag gaan om veranderingen teweeg te brengen in de organisatie. Om die reden is support van een senior manager of directielid zeker aan te raden.

Voor midden en hoger management

Voor midden en hogere managers is de Customer Centric Leadership Academy ontworpen. Dat programma stoelt op dezelfde pilaren als de Customer Experience Academy, maar verdiept de rol van managers en leidinggevenden in het proces naar een hogere klantgerichtheid. In dit programma worden externe leiderschap experts betrokken.

Gegeven door Sydney Brouwer

sydney-brouwer-spreker-customer-experienceBeide programma’s zijn ontworpen en worden begeleid door Sydney Brouwer. Sydney heeft onderzoek gedaan naar bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. De uitkomsten uit dit onderzoek gebruikt hij om bedrijven klantgerichter te maken. Hij staat wekelijks op het podium om te spreken over klantbeleving en klantgerichtheid. Lees hier meer over Sydney.

Vraag een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan door onderstaand formulier in te vullen. We nemen binnen één werkdag contact met je op!

 

Abonneer je op de Podcast serie ‘Over klanten gesproken’.

Sydney houdt je op de hoogte over de laatste inzichten in de wereld van klantbeleving.

Show Buttons
Hide Buttons